هدیه به مامان و بابا هدیه به مامان و بابا ، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

هدیه به مامان و بابا

سلام نفس مامان

1390/8/1 8:51
نویسنده : سمیه
523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم صبح زیبات بخیر Orkut Scraps - Good Morning

 

 

قشنگم دیروز وقت دکتر داشتم و رفتم پیش دکتر و دکتر جواب آزمایشاتمو دید و گفت خدا روشکر همه چیزت نرمال و گفت حالا میخوام صدای قلبشو بشنوم و من گفتم میشه باباشم بیاد و گوش کنه گفت الان خیلی صداش کمه باشه که یکم بزرگتر شد و دکتر وقتی دستگارو گذاشت رو دلم کمی گشت تا ببینه تو کجا هستی عزیزم و پیدات کرد کنار نافم سمت چپ بودی !

 

خدای من خیلی صدای قشنگی واقعا لذت بخشه داشتم میشنیدم صدای قلبتو و لذت میبردم دوست دارم عزیزم ولی خدای من کی میشه بزرگتر شی عزیزم

 

 

 

من و بابایی دوست داریم . 

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سودابه
2 آبان 90 10:01
سلام آبجی خیلی قشنگ بود امیدوارم به سلامتی و خیری و خوشی به دنیا بیاد و براتون خیرو برکت داشته باشه.ولی رنگ نوشته هات و یا عوض کن یا سایز قلم و بزرگ کن چون بعضی جاها خونده نمی شه